piątek, 28 lutego 2014

Pierwsza moja filcowa torebka.


    
    Skoro filc zrobił się tak popularny postanowiłam spróbować własnych sił w zabawie z tym materiałem. Z kolekcji Designer Diamond wybrałam motyw numer 13 z myślą, że uszyję coś na kształt torebki. Bałam się trochę, że ten numer może przynieść mi pecha ale wyjątkowo łatwo i przyjemnie się go haftowało i już po 50 minutach był gotowy.
     Haft jest 23,5cm wysoki i 19 cm szeroki, ma 13608 wkłuć i jest jednokolorowy. Mnie potrzebny był haft szerszy a niższy więc musiałam go obrócić. Filc jaki wybrałam jest w kolorze ciemno szarym i ma 4mm grubości. Nie wiedziałam czy moja maszyna ogarnie taką grubość ale ogólnie okazało się, że nie jest źle.


  Żeby haft trochę wypełnić dokleiłam do niego dżety, które mąż kupił mi kiedyś razem z dżetownicą w Tchibo. Nie widać tego na zdjęciach ale są w kolorze bardzo jasno różowym.


    Później pozszywałam boki i nie wiedziałam co dalej.  Wyszukałam pod łóżkiem materiał w biało niebieskie paseczki na podszewkę i wzięłam się dalej do pracy.



     Na poszewce wszyłam kieszonkę z zamkiem, pozszywałam boki i wszyłam ją do środka. Wcześniej jeszcze wczepiłam magnes jako zapięcie i doszyłam taśmę nośną podszytą w części filcem jako pasek do torebki.


Gotowa wygląda tak :




Komuś się podoba?

2 komentarze:

  1. piękna:) następny projekt MÓJ!!:D:D:D
    Asia

    OdpowiedzUsuń