poniedziałek, 3 marca 2014

Kartka urodzinowa dla Pani Asi


     Głównym zleceniodawcą na różne moje dzieła jest moja kochana Mama :) Na dziś potrzebowała kartkę urodzinową dla koleżanki z pracy. Pani Asia w sobotę obchodziła 59 urodziny ale, że zakład pracy Mamy w soboty raczej nie pracuje to karta potrzebna była jej dopiero na dzisiaj. 

     Dość ciężko jest mi zrobić kartkę dla osoby której praktycznie nie znam a zleceniodawca też nie ma jakiegoś konkretnego pomysłu, dlatego postanowiłam zrobić pudełeczko. Mam wrażenie, że zrobiły się modne ostatnimi czasy i mimo, że jest ich na internecie całkiem sporo to dalej dla części osób są czymś nowym i zaskakującym.

     Pudełko jest wielkości 7x7x7cm plus oczywiście ozdoby na górze, które troszkę zwiększają wymiary. Na 4 ścianach należało coś umieścić. Na pierwszej przykleiłam życzenia, na drugiej wiek solenizantki, na trzeciej dedykacja z miejscem na podpis a na czwartej nie miałam pomysłu co zrobić więc przykleiłam coś co ma symbolizować prezent :)

      W środku było już łatwiej. Zrobiłam tort a w sumie to papierowy torcik. Ma podstawę 4 cm a wysokość ok. 6cm. Przyozdobiłam go koralikami i kwiatuszkami wyciętymi przy pomocy dziurkacza kombinerek kupionym na Na-Strychu.pl.
Pod tort włożyłam śnieżynkę, która idealnie tutaj udaje serwetkę :) Na samej górze 1/4 świeczki urodzinowej.

     Na wieczko pudełka przykleiłam kilka kwiatków, parę gałązek i motylka. Zastanawiałam się jeszcze nad napisem ale ogólnie doszłam do wniosku, że i tak za dużo na tym pudełku już różności.


    Podobają się Wam takie kartki? Czy  może wolicie bardziej klasyczne?

4 komentarze:

  1. hmmmm.... podoba, podoba. Zamawiam od razu taką na 15.11 , temat przewodni - muzyka. Podoba się Pani takie wyzwanie?
    Xen

    OdpowiedzUsuń