piątek, 21 lutego 2014

Marylin Monroe





 "Hej dziewczyno, 
nie mów nic, czas na miłość
Stań przede mną, 
pozwól dotknąć się
Co za wieczór, co za noc
z twarzą Marylin Monroe"

Myslovitz


    Znalazłam na internecie haft Marylin Monroe. Darmowy haft Marylin Monroe. A darmowe hafty to takie, które zdecydowanie lubię najbardziej.

Nie trwało długo, żebym nabrała ochoty na haftowanie. Miałam w domu jasno szarą alcantarę, którą wpięłam w tamborek i podśpiewując piosenkę wzięłam się do pracy. Haft składa się tylko z dwóch kolorów, za to z 19836 wkłuć. Dwie godziny później haft był już gotowy.




Efekt mnie zaskoczył. Nie miałam pojęcia, że moja hafciareczka jest w stanie stworzyć coś takiego.
Na prawdę jestem z niego zadowolona.



Gdyby ktoś chciał wyhaftować sobie taką Marylin to zapraszam tutaj.

1 komentarz: