sobota, 22 lutego 2014

Prezent potrzebny od zaraz.

Projekt aplikacji żabki
     
            Dziś  odwiedzili nas goście. Kuzyn z jego lepszą połową oraz z ich malutką córeczką Martynką, której jeszcze nigdy nie widziałam. To dla jej potrzebny był prezent. Poszukałam trochę w moich szufladach i znalazłam ładny zielony materiał i polar ecru. Postanowiłam więc uszyć poduszkę z aplikacją. Zielony kolor zasugerował mi żabkę. Wyszło jak na zdjęciu obok.




      Aplikacja ma 19890 wkłuć, 12 kolorów i wymiary 22,5x15,3cm. Haftowała się jakieś 1,5 godziny. I chyba całkiem nieźle wyszła.





     Potem już tylko pozszywać boki, włożyć poduszkę i zaszyć całość. Nie wszywałam zamka bo to element niebezpieczny przy dziecku a przetestowałam kiedyś i można taką poduszkę całą wrzucić do pralki. 
Gotowa podusia



     Nie mam pojęcia czy prezent jakkolwiek spodobał się obdarowanej, bo 9 miesięczne dziewczynki zazwyczaj są mało rozmowne. Wydaje mi się za to, że jej mama była zadowolona :) 

2 komentarze:

  1. bardzo się podobał zarówno Mamie jak i dzieciatku w drodze powrotnej:D Dumna dzwigała podusie do okna w samochodzie i pokazywała innym przejeżdzającym:) Ja jestem pod wrażeniem kunsztu!!
    Asia

    OdpowiedzUsuń