poniedziałek, 17 lutego 2014

Czarno - biały świat.

     Dziś znów bransoletki. Tyle tylko, że tym razem mało kolorowe. Dlaczego akurat takie? A dlatego, że akurat takie kolory bardzo drobnych koralików udało mi się kupić w sklepie.
Schemat bieżnika



     Pierwszy wzór znalazłam na Pinterest dodany przez użytkownika Ivana Stastna. Sam rysunek (który tu przerysowałam) przypomina mi trochę bieżnik opony ale postanowiłam spróbować:) 
Sekwencja ma 40 koralików i ciężko było mi zapamiętać schemat więc rozsypałam koraliki na 40 kupek co zdecydowanie ułatwiło nawlekanie.



Efekt jest taki :

W pełni gotowy wąż z dopiętą koniczyną
Wykończona i zapięta  zupełnie przestaje przypominać bieżnik ale i tak będę ją tak nazywać.




Czarno- biały skończony bieżnik













Schemat prawie grecki
Drugi wzór znalazłam na tym samym portalu. Dodany przez użytkownika Kathy Klemm Whelchel. Przerysowałam go w innej kolorystyce. Troszeczkę przypomina jeden z greckich wzorów tylko trochę, pochylony i w ogóle jakiś krzywy :)

Sekwencja składa się z 42 koralików ale jest łatwiejsza w nawleczeniu od poprzedniego węża. Szybka do nauczenia. Nawlekłam więc szybciutko i zrobiłam dzisiaj. Nie zdążyłam jeszcze wkleić końcówek, więc dodam tylko takie skromne zdjęcie.
Oba czarno -białe węże.
 Który podoba Wam się bardziej ?

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się "prawie grecki" ale bieżnik też ma coś w sobie :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie prawie grecki :)

    OdpowiedzUsuń