wtorek, 25 lutego 2014

Smok wieszaczek.

Tak wygląda projekt w komputerze.

     Jest taka strona z haftami i aplikacjami  http://www.smartneedle.com/ . Gdy ją pierwszy raz odwiedziłam po prostu się z zakochałam. Tyle fajnych haftów w jednym miejscu. Kolekcja zazwyczaj kosztuje $24.99 co już nie cieszy tak bardzo ale na szczęście jest też zakładka FREE DESIGNS gdzie zamieszczono kilkanaście bardzo ładnych, zupełnie darmowych haftów.
Uwielbiam darmowe hafty! Jest to najlepszy sposób, żeby sprawdzić czy te zamieszczone  na stronie są dobrej jakości i czy warto wydać kasę na ich zakup.

Gotowa zawieszka - smok.
     Mój wybór padł na smoka - zawieszkę. Naoglądałam się tu wiele różnych zawieszek i chętnie kupiłabym jakieś ale nie wiedziałam czy dam radę taką wyhaftować. 
  


   Wybrana przeze mnie aplikacja ma wymiary 15,5x12,5cm, 21630 wkłuć, 14 kolorów zmian nici. Robiłam ją zgodnie z instrukcją krok po kroku i wyszła jak na zdjęciu obok.










     Pod smokiem można by jeszcze wyhaftować imię i byłby z tego całkiem ładny prezent dla jakiegoś dziecka .
A Wy co o nim myślicie?





     Gdyby komuś z Was spodobał się jakiś inny darmowy haft z tej strony to napiszcie w komentarzu a postaram się go wyhaftować.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz