poniedziałek, 17 lutego 2014

Wiosna, ach to Ty?

      Jednym z wypełniaczy mojego wolnego czasu jest Big Shot. Wycinam na nim co popadnie przecież w końcu PrzydaMiSie. Jednym z pierwszych wykrojników, które kupiłam były kwiatuszki. Nie pamiętam jak się nazywa ale wygląda tak :
Wykrojnik - 6 kwiatuszków

Bardzo sympatyczny wykrojnik przy pomocy którego z szybki sposób można wyciąć sporą ilość kwiatków.

Po wycięciu wystarczy trochę kleju, odrobina tuszu, jakiś koralik i wychodzą na prawdę nie brzydkie kwiatuszki, które przydają się do kartek, laurek czy też po prostu do zabawy dla moich dzieci.






Ostatnio w wolnym czasie zrobiłam kilka kwiatków w różnych kolorach i ciężko mi powiedzieć, który kolor podoba mi się bardziej.
Fioletowy perłowy papier z perełką

Biały perłowy papier z różowym koralikiem

Dwa różne pomarańczowe 

Wszystkie razem.
Wykrojnik (tak jak z resztą wszystkie inne jakie posiadam) kupiłam w sklepie Na Strychu. Uwielbiam ten sklep.

1 komentarz:

  1. Cudne! Od razu jakoś tak cieplej,w końcu mamy wiosnę zimą!

    OdpowiedzUsuń