czwartek, 20 lutego 2014

Tomki

Logo firmy Tomki
     Pewne zaprzyjaźnione Tomki budują domki. Nawet kilka domków. Żeby ich firma wyglądała bardziej profesjonalnie postanowili zlecić mi wyhaftowanie ich loga na ubraniach roboczych. Przywieźli mi 13 koszulek oraz 13 kurtek. Zobaczyłam je i obleciał mnie strach. Wpinanie tamborka w kurtki wydawało się niesamowicie trudne, przecież logo żeby wyglądało porządnie powinno być na każdym ubraniu w tym samym miejscu. Na maila dostałam logo, które pewien Pan Sowa pomógł mi przerobić na aplikację. Wzięłam linijkę i kredę krawiecką i pozaznaczałam miejsca gdzie powinno znajdować się logo. Jak już wszystko było gotowe to wzięłam się za haftowanie. Zaczęłam od koszulek bo nie wiem dlaczego ale wydawały mi się łatwiejsze.  Osiem godzin później koszulki były gotowe. Następnego dnia zajęłam się kurtkami, które ze względu na ilość wkłuć udało mi się zrobić troszeczkę szybciej. Efekt jest taki jak na zdjęciach. Zleceniodawcy zadowoleni więc powinnam być zadowolona. 

Haft na kurtce
Aplikacja na koszulkach






















Jeśli ktoś jest zainteresowany porządną firmą budowlaną zapraszam tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz